facebook pixel
Τα 10 wellness tips για το 2017

Τα 10 wellness tips για το 2017

Πάει ο παλιός ο χρόνος...Από φέτος, εν έτει 2017 λέμε να στραφούμε προς τον υγιεινό τρόπο ζωής, ο οποίος δεν συνάδει μόνο με την υγιεινή διατροφή αλλά με μία σειρά ενεργειών οι οποίες προάγουν την ποιότητα της ζωής μας. Ποια είναι τα 10 wellness tips το 2017;

Η αρθρογράφος Rachel Lapidos γράφει στο Well and Good τα 10 wellness tips τα οποία αναμένεται να δούμε φέτος μπροστά μας. Η αλήθεια είναι πως η wellness κουλτούρα και η στροφή σε έναν πιο fitness τρόπο ζωής, έχουν αρχίσει τα τελευταία χρόνια να δείχνουν τη δυναμική τους, πείθοντας πολλούς κλάδους να τους ακολουθήσουν.

Η βιομηχανία της μόδας, έκανε μία στροφή στα πιο casual fitness ρούχα και ως υποδήματα ανέδειξε για τα καλά τα sneakers. Η τεχνολογία άρχισε να προωθεί τα wearable προϊόντα της, σε μία προσπάθεια να αγκαλιάσει τους πιο αθλητικούς τύπους, ενώ ανάμεσα στις διατροφικές τάσεις του 2016 τα υγιή πιάτα με τα τοπικά και φυσικά προϊόντα ήταν αυτά που ξεχώρισαν.

Σχετικά: Fitness: είναι η χρονιά του και μας αρέσει

Ποια tips θα δούμε φέτος;

Άσκηση και ευεξία

Σάουνα και ιδρώτας

Ένα αναδυόμενο trend είναι η χρήση της σάουνας, η οποία στο εξωτερικό είναι αρκετά διαδεδομένη. Στη χώρα μας η ύπαρξη της σάουνας σε γυμναστήρια και σε χώρους ευεξίας δεν αξιοποιείται στο έπακρον από τους επισκέπτες.

Τα 10 wellness tips για το 2017

Φέτος, η σάουνα επιδιώκει να κλέψει το ενδιαφέρον μας, με τους ειδικούς να σημειώνουν πως μία επίσκεψη στη σάουνα, ξεπλένει το σύστημά μας και μας αναζωογονεί, ιδιαίτερα μετά την σωματική άσκηση.

Καθημερινή άσκηση διάρκειας 30 λεπτών

Σύμφωνα με την προπονήτρια αρκετών διάσημων, Tracy Anderson, ο καθημερινός ιδρώτας από την σωματική άσκηση είναι απαραίτητος. Αν δεν έχουμε χρόνο για γυμναστική, τότε μία μεγάλη βόλτα με τα πόδια, αξίζει να μπει στο πρόγραμμά μας.

Σχετικά: Γυμναστική: 5 επιστημονικοί λόγοι που μας κάνει χαρούμενους

Συναίσθημα και ευεξία

Σχέσεις, συναισθήματα και διατροφικά προβλήματα

Οι ειδικοί σημειώνουν πως ο χρόνος που περνάμε με τον σύντροφό μας, δεν χρειάζεται να αφιερώνεται μόνο στη σεξουαλική επαφή ή στην συμμετοχή διάφορων δραστηριοτήτων. Ένα από τα κλειδιά μίας καλής σχέσης είναι η ειλικρίνεια και η έκφραση συναισθημάτων στον σύντροφό μας. Δηλαδή η επικοινωνία.

Τα 10 wellness tips για το 2017

Σχετικά: "Αν είσαι εσύ καλά, είμαι κι εγώ": ισχύει επιστημονικά η φράση;

Όσον αφορά τις διατροφικές ανησυχίες οι οποίες σχετίζονται με το συναισθηματικό μας προφίλ, εξηγούν πως αυτό που θα μπορούσε να βοηθήσει είναι να τρώμε ανάλογα τον τύπο του εντέρου μας.

Ομορφιά και υγεία με φυσικά προϊόντα

Μέλι

Ένα όχι και τόσο καινούριο trend για την ομορφιά και την περιποίηση του προσώπου μας είναι η χρήση του μελιού. Το μέλι ενδείκνυται για χρήση στο προσώπου όσο και στο σώμα ως ένα από τα συστατικά φυσικού scrub.

Τα 10 wellness tips για το 2017

Σχετικά: 3 DIY scrubs για σώμα, πρόσωπο, χείλη: Πώς να τα φτιάξουμε!

Οι ειδικοί μας ενημερώνουν πως το μέλι κατευνάζει την ακμή, διατηρεί το δέρμα μας ενυδατωμένο και απαλό, ενώ μπορεί να βρεθεί εύκολα...στο ντουλάπι της κουζίνας.

Νερό με λεμόνι

Το νερό με το λεμόνι είναι γνωστό ότι μπορεί να έχει μία σειρά από οφέλη για τον οργανισμό μας. Μας βοηθάει να κάνουμε αποτοξίνωση, ξυπνάει το πεπτικό μας σύστημα, είναι σύμμαχος στην απώλεια βάρους, και δίνει στον οργανισμό μας πολύτιμα στοιχεία.

Μεταξύ όλων των ανωτέρω το νερό με το λεμόνι καταπολεμά τις ημικρανίες και τους πονοκεφάλους.

Σχετικά: Νερό με λεμόνι: 4 λόγοι να το πίνεις κάθε πρωί

Νους υγιής...και ευεξία

Διαλογισμός

Ο διαλογισμός ως ακόμη μία αρχαία τεχνική, έρχεται φέτος να μας διδάξει τον τρόπο κατά τον οποίο μπορούμε να αποβάλλουμε το στρες και τον φόβο, έχοντας συνείδηση των πράξεών μας.

Διατροφή και κατανάλωση τροφίμων

Όχι άλλο φούσκωμα

Λέμε αντίο στα περίεργα φουσκώματα και στο αίσθημα του κορεσμού και της υπνηλίας μετά το φαγητό, κάνοντας διατροφικές επιλογές οι οποίες απορροφώνται επαρκώς από το λεπτό έντερο.

Βρώμη, ρύζι, κινόα, ζυμαρικά και ψωμί χωρίς γλουτένη είναι μερικά από τα διαδεδομένα τρόφιμα για κατανάλωση.

Τα 10 wellness tips για το 2017

Ενώ τα φρούτα και τα λαχανικά όπως το μύρτιλο, ο ανανάς, η μπανάνα, το πεπόνι, τα σταφύλια, τα πορτοκάλια, η παπάγια, η φράουλα, τα ακτινίδια, η πιπεριά, το καρότο, το σπανάκι, η μελιτζάντα, το αγγούρι, και η ντομάτα βρίσκονται στη λίστα με τα τρόφιμα που βοηθούν το έντερό μας.

Σχετικά: 6 λόγοι που το μύρτιλο είναι superfood

Το κοτόπουλο, το αυγό, η παρμεζάνα, το ελαιόλαδο, η φέτα, τα καρύδια και τα φυστίκια, είναι επίσης στη λίστα των τροφίμων που θα συναντήσουμε και φέτος.

Σχετικά: Καρύδια: 5 λόγοι να τα εντάξεις γρήγορα στη διατροφή σου

Τρώμε υγιή λίπη

...τα οποία βοηθούν τον μεταβολισμό μας να πάρει μπρος, και τον βοηθούν στην επεξεργασία των τροφίμων που καταναλώνει.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή