facebook pixel
2017: 9 tips για να ξεκινήσεις δυναμικά τη διατροφή σου φέτος

2017: 9 tips για να ξεκινήσεις δυναμικά τη διατροφή σου φέτος

Το 2016 μας αποχαιρέτησε και το 2017 είναι εδώ! Ένα καινούριο έτος ξεκινά την πορεία του και εμείς έχουμε θέσει νέους στόχους. Ένας από αυτούς; Να προσέξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, σε μία προσπάθεια να προάγουμε την υγεία του οργανισμού μας.

Η Fitness editor Jenny Sugar, γράφει στο Pop Sugar 9 tips τα οποία θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν στην καινούρια μας προσπάθεια. Ποια είναι αυτά;

Συνέπεια και σχεδιασμός γευμάτων

Επιλέγουμε μία ημέρα την εβδομάδα να την αφιερώνουμε στον προγραμματισμό των γευμάτων μας και στην αγορά των τροφίμων. Ένα συνεπές και οργανωμένο διατροφικό πρόγραμμα μας βοηθάει να κρατάμε μία σταθερή πορεία στην καινούρια μας προσπάθεια, πράγμα πολύ σημαντικό για εμάς τους αρχάριους.

Για κάθε σνακ υπάρχει ένα λαχανικό

Αντικαθιστούμε τα εύγευστα και αμαρτωλά σνακ με λαχανικά. Αντί για μία γκοφρέτα, μπορούμε να φάμε τραγανά καρότα, ή αντί για ένα σοκολατένιο smoothie επιλέγουμε ένα smoothie λαχανικών και φρούτων.

Τρώμε κάθε μέρα σαλάτα

2017: 9 tips για να ξεκινήσεις δυναμικά τη διατροφή σου φέτος

Είτε πρόκειται για μία σαλάτα με quinoa και μαύρα φασόλια, είτε για μία πράσινη σαλάτα, η Jenny Sugar μας ενημερώνει πως το μεσημεριανό μας γεύμα, είναι καλό να συνοδεύεται από ένα μπολ σαλάτας. Η σαλάτα μας βοηθάει να παίρνουμε την απαραίτητη ποσότητα φυτικών ινών, ενώ παράλληλα μας βοηθάει να διατηρούμε το βάρος μας.

Τρώμε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη

Αυτές οι διατροφικές επιλογές μας βοηθάνε να αισθανόμαστε χορτάτοι και ικανοποιημένοι, ενώ σταθεροποιούν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Η Sugar μας προτείνει τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια, το αβοκάντο, τους ξηρούς καρπούς, και την χρήση ελαιόλαδου.

Καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες το μεσημέρι

Η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων το μεσημέρι μας εξασφαλίζει χρόνο για να τις κάψουμε καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Είναι προτιμότερο να τρώμε περισσότερες θερμίδες το μεσημέρι, απ' ότι να τις καταναλώνουμε το βράδυ.

Μία φορά την εβδομάδα κάνουμε αποτοξίνωση

2017: 9 tips για να ξεκινήσεις δυναμικά τη διατροφή σου φέτος

...από το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά. Τρώμε φρούτα, όσπρια, λαχανικά, και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Τρώμε μέχρι να αισθανθούμε 80% πλήρεις

Η Sugar λέει πως είναι καλό να τρώμε αργά και να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο πώς αισθανόμαστε. Είναι πολύ καλύτερο να σταματάμε να τρώμε, όταν νιώθουμε ικανοποίηση, χωρίς όμως να υπερβαίνουμε τα όρια. Δεν χρειάζεται να παραγεμίζουμε την κοιλιά μας και να νιώθουμε φουσκωμένοι.

Αποφεύγουμε τα γλυκαντικά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Επειδή οι λιγούρες και οι επιθυμίες για ένα γλυκό είναι αναπόφευκτες, είναι προτιμότερο να επιλέγουμε τα φρέσκα γλυκά ή να τα φτιάχνουμε εμείς. Οι προφανείς ένοχοι, όπως τα επεξεργασμένα τρόφιμα και γλυκά θα σαμποτάρουν την προσπάθειά μας.

Γυρνάμε την πλάτη μας στο αλάτι

2017: 9 tips για να ξεκινήσεις δυναμικά τη διατροφή σου φέτος

Το πολύ νάτριο μας προκαλεί την αίσθηση του πρηξίματος και μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα. Αποφεύγουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, και το αλάτι, και επιλέγουμε να προσθέτουμε στα γεύματά μας φρέσκα μυρωδικά ή σκόρδο.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή