facebook pixel
6 (σχεδόν) ανέξοδοι τρόποι για να μένεις υγιής και ζεστός

6 (σχεδόν) ανέξοδοι τρόποι για να μένεις υγιής και ζεστός

Ο χειμώνας έχει μπει για τα καλά και εσύ προσπαθείς να βρεις τρόπους να ζεσταθείς. Εκτός από το καλοριφέρ, τη σόμπα και το air condition, μπορείς να αποταθείς και σε άλλα, πιο οικονομικά μέσα. Απλά βοήθησε το ανοσοποιητικό σου, με ό,τι έχεις στο σπίτι. Γιατί υγιής οργανισμός, σημαίνει μεγαλύτερη αντοχή στο κρύο.

Η βρετανική εταιρεία e-cloth, στα πλαίσια πρόσφατου διαγωνισμού, μοιράστηκε στο blog της, μερικούς απλούς τρόπους με τους οποίους το ανοσοποιητικό μας μπορεί να ενισχυθεί, κρατώντας μακριά τις χειμωνιάτικες γριπούλες, ενώ παράλληλα το σώμα μας διατηρείται ζεστό και άνετο, καθ'όλη τη διάρκεια των χαμηλών θερμοκρασιών.

Φτιάξε κοτόσουπα

6 (σχεδόν) ανέξοδοι τρόποι για να μένεις υγιής και ζεστός

Η γνωστή σε όλους κοτόσουπα αδιαμφισβήτητα είναι ένα από τα χειμωνιάτικα πιάτα που αγαπάμε. Αν σε αυτήν προσθέσουμε σκόρδο και κρεμμύδι, κάνουμε μίνι "θαύματα" για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Επιπλέον, η κατανάλωση κοτόσουπας συμβάλλει στην αποκατάσταση της ισορροπίας στο πεπτικό μας σύστημα.

Πιες μαύρο ή πράσινο τσάι με μέλι και λεμόνι

Τα ζεστά ροφήματα ανακουφίζουν τη ρινική συμφόρηση, ενώ τόσο το μέλι όσο και το λεμόνι έχουν καταπραϋντικές ιδιότητες. Και τα δύο μάχονται τη βουλωμένη μύτη και τον κλειστό λαιμό, όσο καλά μπορεί να το κάνει ένα φυτικό, φυσικό προϊόν.

Φάε καρύδια Βραζιλίας

Τα καρύδια Βραζιλίας είναι γεμάτα σελήνιο, γεγονός που τα καθιστά θησαυρούς για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Το σελήνιο ενισχύει σημαντικά τον οργανισμό, με τρόπους που βοηθούν το σώμα μας να αμυνθεί ενάντια στα βακτήρια τα οποία μπορεί να ανοίξουν τον δρόμο για κρυολογήματα και γρίπη.

Πρόσθεσε στο τσάι τζίντζερ και σκόρδο

6 (σχεδόν) ανέξοδοι τρόποι για να μένεις υγιής και ζεστός

Τόσο το τζίντζερ όσο και το σκόρδο ανακουφίζουν και προλαμβάνουν τη ναυτία, ενώ μπορούν να ρίξουν τον πυρετό. Οι ειδικοί προτείνουν την εξής συνταγή: Προσθέτουμε στο τσάι λίγο χυμό από λεμόνι και μία κουταλιά της σούπας μέλι. Στη συνέχεια τρίβουμε 4 γραμμάρια τζίντζερ και μία μικρή σκελίδα λιωμένο σκόρδο. Αν επιθυμούμε μπορούμε να προσθέσουμε λίγο πάπρικα.

Πρόσθεσε καρυκεύματα στο φαΐ

Τα καρυκεύματα όπως το γαρίφαλο και η κανέλα είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά, ενώ ο κουρκουμάς έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Συν τοις άλλοις, ανεβάζουν τα επίπεδα της γεύσης και αυξάνουν την ικανοποίησή μας από το φαγητό.

Πες ναι στην γυμναστική

6 (σχεδόν) ανέξοδοι τρόποι για να μένεις υγιής και ζεστός

Όταν το σώμα μας είναι κάτω από πίεση είναι πιο επιρρεπές σε λοιμώξεις. Οι γρύπες και τα κρυολογήματα είναι αναπόφευκτα. Ο γιατρός Δρ Roger Henderson προτείνει να κάνουμε 10 λεπτά την ημέρα yoga η οποία μας βοηθάει να απαλλαγούμε από το στρες, αλλά οποιαδήποτε μορφή γυμναστικής είναι γνωστό ότι έχει τα ίδια ευεργετικά αποτελέσματα. Με λίγα λόγια; Κουνήσου! Στο κάτω-κάτω, θα... ζεσταθείς.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή