facebook pixel

Αποστολη στην oρεινη Κορινθια

Οδηγούμε την ανανεωμένη BMW σειράς 1

Η σειρά 1 της BMW παρουσιάζει βελτιώσεις διατηρώντας τον σπορτίφ χαρακτήρα της

Η σειρά 1 της BMW βελτιώθηκε αισθητά σε αρκετούς τομείς, ενώ παράλληλα συνεχίζει να υποστηρίζει με εξαιρετικό τρόπο τον σπορτίφ χαρακτήρα της, όπως διαπιστώσαμε στη δημοσιογραφική παρουσίαση του ανανεωμένου μοντέλου που οργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία στην ορεινή Κορινθία.

Όπως και πριν, το αυτοκίνητο διατίθεται με 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ.

Η τιμή της ανανεωμένης σειράς 1 ξεκινάει από τα 22.650 ευρώ (21.220 ευρώ με απόσυρση) για την 3θυρη 116i με τον βενζινοκινητήρα 1.5 των 109 ίππων και τα 23.500 ευρώ (22.070 ευρώ με απόσυρση) για την 5θυρη.

Η βασική έκδοση ντίζελ στο λανσάρισμα είναι η 114d με τον 1.6 των 95 ίππων, που ξεκινάει από 24.650 ευρώ (23.220 ευρώ με απόσυρση).

Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, αυτόματο κλιματισμό, χειριστήριο iDrive σε όλες τις εκδόσεις, ηχοσύστημα BMW Professional, αισθητήρες φώτων και βροχής, αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων με στιγμιαία ένδειξη κατανάλωσης και όλες τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες.

Παράλληλα, για τη νέα σειρά 1 ανακοινώθηκε το νέο πακέτο χρηματοδότησης 3easyDRIVE Plus, που περιλαμβάνει αρκετές επιλογές για κατανομή δόσεων, ασφάλιση και δωρεάν επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης για έναν επιπλέον χρόνο.

Η ανανέωση της σειράς 1 περιλαμβάνει στο σχεδιαστικό κομμάτι επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, νέα αυξημένου πλάτους μάσκα και μεγάλους αεραγωγούς στα δύο κάτω άκρα, ενώ, έχουν αλλάξει και τα φωτιστικά σώματα, με τα φώτα ημέρας να είναι πλέον LED.

Πίσω οι αλλαγές είναι περισσότερο ορατές, πάντα όμως στο διακριτικό πνεύμα της βαυαρικής φίρμας.

Νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και σε σχήμα "L" που παραπέμπουν στην εντυπωσιακή σειρά 6 καθώς και επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Το συνολικό μήκος αυξήθηκε κατά τρία χιλιοστά, λόγω του νέου προφυλακτήρα.

Επίσης, έχουμε πλέον νέα πέμπτη πόρτα στο χώρο αποσκευών αλλά και αυξημένη διάμετρο στην απόληξη της εξάτμισης.

Οι επεμβάσεις στο εσωτερικό εντοπίζονται στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας
Οι επεμβάσεις στο εσωτερικό εντοπίζονται στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας

Στο εσωτερικό της νέας σειράς 1 οι επεμβάσεις εντοπίζονται στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, με τους υποψήφιους αγοραστές να επωφελούνται των προηγμένων τεχνολογικών παροχών του συστήματος BMW ConnectedDrive. Επίσης υπάρχουν και κάποιες νέες μικρολεπτομέρειες γύρω από την κονσόλα.

Κάτω από το καπό της μικρότερης BMW μπορεί κανείς να επιλέξει ένα κινητήριο σύνολο από μια μεγάλη γκάμα βενζινοκινητήρων και ντίζελ.

Το σημαντικότερο νέο αφορά την 116d EfficientDynamics Edition με το νέο 1500άρη 3κύλινδρο κινητήρα ντίζελ που αποδίδει 116 ίππους, (εκπομπές CO2 στα 89 g/km) και θα είναι διαθέσιμος σε λίγο καιρό.

Από εκεί και πέρα οι κινητήρες που διατίθενται στο λανσάρισμα είναι οι βενζινοκινητήρες 1.5 με 109 ίππους για την 116i, 1.6 με 136 ίππους για την 118i ή με 177 ίππους για την 120i και 2λιτρος με 218 ίππους για την 125i (και φυσικά ο 3λιτρος με τους 326 ίππους για την M135i) και οι ντίζελ 1.6 με 95 ίππους για την 114d και 2λιτρος με 150 ίππους για την 118d, με 190 ίππους για την 120d ή με 224 ίππους για την 125d.

H βασική έκδοση είναι πλέον η Advantage, που προστίθεται δίπλα στις Sport Line, Urban Line και M-Sport, ενώ από τον προσεχή Ιούλιο θα υπάρχει και αλλαγή ονοματολογίας στο διαχωρισμό των εκδόσεων ανά κινητήρα.

Στο δρόμο, η εξαιρετική οδική συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι το μεγάλο ατού και της ανανεωμένης σειράς 1. Το αυτοκίνητο δείχνει ακόμη καλύτερο από το προηγούμενο, ενώ προσφέρει ταυτόχρονα και καλύτερη ποιότητα κύλισης.

Η εξαιρετική οδική συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι το μεγάλο ατού της ανανεωμένης σειράς 1
Η εξαιρετική οδική συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι το μεγάλο ατού της ανανεωμένης σειράς 1

Η φιλική και "ζυγισμένη" συμπεριφορά στις στροφές, το καλό κράτημα και οι προοδευτικές αντιδράσεις οφείλονται την ακαμψία του πλαισίου, στα φαρδιά μετατρόχια και στην ιδανική κατανομή βάρους (50-50% ανάμεσα στους άξονες).

Σχετικά σύντομα, η μικρότερη των BMW μετατρέπεται σε παιχνίδι στα χέρια σου. Είναι τόσο καλά στημένη που κάθε φορά εκλιπαρεί για περισσότερους ίππους, είτε οδηγείς τις εκδόσεις βενζίνης είτε εκείνες του πετρελαίου. 

Γιάννης Τσιρογιάννης (auto-internet.gr)

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή