facebook pixel

Αποστολη στο Ναυπλιο

Οδηγούμε το ανανεωμένο Audi Q3

Το μικρομεσαίο Audi Q3 φιλοδοξεί να συνεχίσει τη μεγάλη επιτυχία που έχει στην ελληνική αγορά

Η αντιπροσωπεία της Audi ξεκίνησε τον... καταιγισμό των νέων μοντέλων που περιμένει τη φετινή χρονιά με τη δημοσιογραφική παρουσίαση του ανανεωμένου Q3 (κυρίως, αλλά και μερικών ακόμα μοντέλων για τα οποία θα αναφερθούμε σε άλλες σελίδες) σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Ναύπλιο.

Το μικρομεσαίο αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της Audi Audi Q3, φιλοδοξεί να συνεχίσει στην ανανεωμένη μορφή του τη μεγάλη επιτυχία που έχει στην ελληνική αγορά, ιδιαίτερα από τότε που άρχισε να προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI, που ταιριάζει γάντι στο ελληνικό φορολογικό περιβάλλον.

Αυτός ο κινητήρας, στη νέα γενιά του, θα αποτελέσει και στην αιχμή του δόρατος του ανανεωμένου μοντέλου, η τιμή του οποίου ξεκινάει από 28.300 ευρώ χωρίς απόσυρση (27.340 με απόσυρση), με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει ESP με λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού και hill holder, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ραδιο-CD, υπολογιστή ταξιδιού, ένδειξη πίεσης ελαστικών, προβολείς με ξένον και αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης, ζάντες αλουμινίου και σύστημα start-stop.

Όπως συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις "facelift", το ανανεωμένο Q3 έχει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός μέρος, όπου δεσπόζει η νέα μάσκα, αλλά και είναι χαρακτηριστική η απουσία των προβολέων ομίχλης, που δεν χρειάζονται πλέον, αφού είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τα φώτα με ξένον. Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα πίσω φώτα, τεχνολογίας LED.

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν φυσικά παραμείνει οι ίδιες, όπως και οι καλοί χώροι που προσφέρει
Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν φυσικά παραμείνει οι ίδιες, όπως και οι καλοί χώροι που προσφέρει

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν φυσικά παραμείνει οι ίδιες, όπως και οι καλοί χώροι που προσφέρει. Αναβάθμιση έχει γίνει και στην λίστα εξοπλισμού, που περιλαμβάνει ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει σε ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον οδηγό και  συστήματα ασφαλείας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει πλέον και ηλεκτρική πίσω πόρτα, που σίγουρα αποτελεί μια επιθυμητή διευκόλυνση όταν κουβαλάς πράγματα.

Η γκάμα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει από πλευράς βενζινοκινητήρων τον 1.4 TFSI, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και προσφέρεται και σε έκδοση COD (που απομονώνει τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν ο κινητήρας λειτουργεί με μερικό φορτίο και όχι ψηλές στροφές, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση) και τον 2λιτρο TFSI σε εκδόσεις 180 και 220 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης quattro.

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις ντίζελ, υπάρχει ο δίλιτρος TDI με 150 ίππους και μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση και με 184 ίππους και τετρακίνηση. Από πλευράς κιβωτίων υπάρχει το χειροκίνητο εξάρι, και δύο αυτόματα S tronic με έξι ή επτά σχέσεις. Επίσης στο ανανεωμένο μοντέλο έχουν γίνει και κάποιες επεμβάσεις στις αναρτήσεις για βελτίωση της άνεσης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την έκδοση με τον κινητήρα 1.4 των 150 ίππων από την Αθήνα μέχρι το Ναύπλιο σε κάθε είδους δρόμο (αποφύγαμε την συντομότερη διαδρομή μέσω των αυτοκινητοδρόμων και προτιμήσαμε την παλιά εθνική Ελευσίνας-Κορίνθου και το δρόμο της Επιδαύρου, για να έχουμε μια ακόμα καλύτερη εικόνα των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου εκτός αυτοκινητόδρομου).

Τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το εξίσου καλό κράτημα και πολύ προοδευτική και η προβλέψιμη συμπεριφορά
Τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το εξίσου καλό κράτημα και πολύ προοδευτική και η προβλέψιμη συμπεριφορά

Μια αρκετά μεγάλη διαδρομή, που μας έδωσε τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε για μια ακόμη φορά τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, που έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, εξίσου καλό κράτημα και πολύ προοδευτική και προβλέψιμη συμπεριφορά.

Ο νέος κινητήρας, παρά το μικρό κυβισμό του, ανταποκρίνεται πολύ καλά στις δυνατότητες του αυτοκινήτου (δεν είναι και ελαφρύ άλλωστε, ζυγίζοντας σχεδόν 1,5 τόνο), το οποίο έχει αρκετά καλές επιδόσεις (0-100 σε 9,2'', μέγιστη ταχύτητα 204 χλμ./ώρα) και είναι όσο γρήγορο χρειάζεται για να προσπερνάς με απόλυτη ασφάλεια και να ταξιδεύεις με αρκετά γρήγορους ρυθμούς αν το επιθυμείς.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η κατανάλωση δεν είναι υπερβολική (αυτό άλλωστε επιδιώκεται με τη χρησιμοποίηση των κινητήρων μικρού κυβισμού με τούρμπο). Η διαδρομή μας μέχρι το Ναύπλιο, αν και κινηθήκαμε για λίγα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, έγινε με μέση κατανάλωση 8,4 λίτρα/100 χλμ. Τα καλά φρένα ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας, ενώ το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ για τα γούστα μας. Περισσότερες λεπτομέρειες όμως μετά την αναλυτική δοκιμή του αυτοκινήτου.

Πάνος Φιλιππακόπουλος
(autointernet.gr)

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή