facebook pixel

Το ελληνικό λιανεμπόριο γιορτάζει και βραβεύει τους καλύτερους

13 χρόνια συμπληρώνει φέτος ο θεσμός των RETAILBUSINESS AWARDS, που διοργανώνονται από την Direction και το περιοδικό RetailBusiness, και επιβραβεύουν τις σταθερές δυνάμεις του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου.

Τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, στην τελετή απονομής των βραβείων LIGHTHOUSE RETAILBUSINESS AWARDS 2014 στο Metropolitan Expo, και με κεντρικό μήνυμα "Το Retail οδηγεί τις εξελίξεις!", βραβεύονται εκείνοι που αντιστέκονται στις δυσοίωνες συνθήκες, ξεπερνούν τα εμπόδια και συνεχίζουν να επενδύουν και να δημιουργούν θέσεις εργασίας. Εκείνοι που καθημερινά δίνουν τη μάχη της ανάπτυξης εντός και εκτός Ελλάδας, οδηγώντας τον κλάδο μπροστά, αποδεικνύοντας πως το ελληνικό Λιανεμπόριο είναι ισχυρό και παράλληλα μπορεί να είναι και καινοτόμο.

Οι κατηγορίες των βραβείων

Διακρίσεις θα απονεμηθούν στις κατηγορίες Retailer of the Year, Retail Manager 2014, Ε-Retailer 2014, Retail Campaign 2014, Retail Store SUPER MARKET 2014, Retail Store ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ 2014, Retail Store ΕΣΤΙΑΣΗ 2014, Retail Store ΕΝΔΥΣΗ-ΥΠΟΔΗΣΗ 2014, CSR Retail Strategy 2014. Επίσης, στο πλαίσιο της διοργάνωσης θα απονεμηθούν όπως κάθε χρόνο, τα Βραβεία για τους Προμηθευτές της Χρονιάς στις κατηγορίες Food & Drink, Non Food, Τεχνολογία και Λευκές και Μαύρες Συσκευές σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ποιοι είναι οι υποψήφιοι

Οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν ένα από τα βραβεία των LIGHTHOUSE RETAILBUSINESS AWARDS 2014, έχουν ήδη ανακοινωθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του θεσμού www.retailawards.gr. Πρόκειται για γνωστές και καταξιωμένες στην συνείδηση του κοινού επιχειρήσεις, που οδηγούν τον κλάδο συνεχώς μπροστά.

Η διαδικασία ψηφοφορίας και ανάδειξης των νικητών

Μετά την υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής, καταρτίζεται η shortlist απο την Οργανωτική Επιτροπή των RetailBusiness Awards. Στην ψηφοφορία  έχουν δικαίωμα συμμετοχής όλο το αναγνωστικό κοινό-συνδρομητές των εκδόσεων της DIRECTION (RETAILBUSINESS, ADBUSINESS, COM.BUSINESS και CSR REVIEW, RETAILTODAY, BUSINESSTODAY, COM.TODAY και CSR WEEK), τα μέλη του ΣΕΛΠΕ και της ΕΣΕΕ καθώς και οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ που καλύπτουν τον κλάδο του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας. Η ψηφοφορία τους γίνεται μέσω αριθμημένων ψηφοδελτίων

Βαγγέλης Παπαλιός, εκδότης
Βαγγέλης Παπαλιός, εκδότης

Με διαφορετικό τρόπο απονέμονται τα βραβεία για τον «Προμηθευτή της Χρονιάς». Οι νικητές προκύπτουν μέσα από έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο, υπό την επιστημονική επίβλεψη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Πατρών. Στην έρευνα συμμετέχουν οι υπεύθυνοι αγορών (buyers) μεγάλων αλυσίδων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (σούπερ μάρκετ) και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Πώς διασφαλίζεται η αξιοπιστία του θεσμού

Ελεγκτικός Φορέας της διοργάνωσης για ένατη συνεχή χρονιά, είναι η KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. Την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του θεσμού διασφαλίζει η KPMG Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε. Τα αριθμημένα ψηφοδέλτια αποτελούν μία ακόμα δικλείδα διαφάνειας. Επίσης, φυσικά κανείς δεν έχει δικαίωμα να ψηφίσει την επιχείρηση στην οποία εργάζεται.

Η τελετή απονομής των βραβείων και η σπουδαιότητά τους

H Τελετή Απονομής των LIGHTHOUSE RETAILBUSINESS AWARDS 2014, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014 στις 20.00 μ.μ, στο Metropolitan Expo, παρουσία εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας, καταξιωμένων στελεχών των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του Ελληνικού Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας, του Marketing και της Επικοινωνίας, και του Δημοσιογραφικού χώρου. O θεσμός διοργανώνεται για 13η συνεχή χρονιά από την DIRECTION και το περιοδικό RETAILBUSINESS, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.

Η εταιρεία Lighthouse είναι για 2η συνεχή χρονιά ο Χορηγός Τίτλου του καταξιωμένου θεσμού των RETAILBUSINESS AWARDS. Η Lighthouse αναπτύσσει ολοκληρωμένες εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου για retail & b2b και διαχειρίζεται συνολικά την εξαγωγική αλλά και εγχώρια στρατηγική των accounts της (digital & omnichannel marketing). Μεταξύ των accounts της βρίσκονται brands και e-shops όπως Jumbo, AEK F.C., Intersport, BSB Fashion, Raxevsky, Praktiker, Sfakianakis Cars, Kafkas, Marks&Spencer, Migato, Media Strom, Dpam κ.α. Περισσότερα στο www.Lighthouse.gr.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή