facebook pixel

Συμφωνα με μελετη του Ericsson ConsumerLab

Οι Έλληνες προτιμούν το streaming από την ΤV

H Ericsson παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας του Consumer Lab για την ελληνική αγορά

Σε σημερινή εκδήλωση η Ericsson παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας "Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2014". Για πρώτη φορά η έρευνα περιλαμβάνει και στοιχεία από την Ελλάδα. Σημαντικό στοιχείο σύμφωνα με αυτήν, αποτελεί το γεγονός ότι η παρακολούθηση βίντεο μέσω streaming είναι πλέον σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την παρακολούθηση παραδοσιακής τηλεόρασης στην χώρα μας. Ακολουθεί απόσπασμα από το Δ.Τ της εκδήλωσης όπου συνοψίζονται τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας για την παγκόσμια και ελληνική αγορά τηλεόρασης.

Η τελευταία έκθεση Ericsson ConsumerLab TV & Media Report με βάση 23 χώρες δείχνει ότι η παρακολούθηση βίντεο μέσω streaming είναι πλέον σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την παρακολούθηση παραδοσιακής τηλεόρασης, καθώς το 75% των καταναλωτών παρακολουθεί βίντεο μέσω streaming αρκετές φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 77% που παρακολουθεί παραδοσιακή τηλεόραση.

Η έρευνα, που πραγματοποιείται για πέμπτη συνεχή χρονιά, παρατηρεί επίσης ότι ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) είναι διατεθειμένος να πληρώσει για τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στο αγαπημένο του περιεχόμενο από κάθε συσκευή, μια αύξηση της τάξης του 25% σε μόλις δύο χρόνια.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Για πρώτη φορά η εν λόγω μελέτη συμπεριέλαβε δεδομένα από την Ελληνική αγορά. Τα κυριότερα ευρήματα έχουν ως εξής:

  • Το on-demand περιεχόμενο, και ειδικά μέσω streaming, καταλαμβάνει όλο και περισσότερο χρόνο στις συνήθειες παρακολούθησης των καταναλωτών. Μάλιστα το streaming στην Ελλάδα, ήδη ξεπερνάει την παραδοσιακή κατανάλωση περιεχομένου: 86% των ερωτηθέντων βλέπουν βίντεο μέσω streaming αρκετές φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 77% που παρακολουθούν παραδοσιακή τηλεόραση.
  • Οι υπηρεσίες video-on-demand (S-VOD) επιτείνουν τους «μαραθώνιους τηλεθέασης» επεισοδίων: το 51% των χρηστών S-VOD στην Ελλάδα προτιμούν όλα τα επεισόδια μιας σειράς να γίνονται διαθέσιμα ταυτόχρονα, για να τα παρακολουθούν με τον ρυθμό που τους βολεύει.
  • Αύξηση της παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου σε άλλες συσκευές (PC, laptop, smartphone, tablet).
  • Οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για υψηλή ποιότητα εικόνας: Το 47% δηλώνει ότι η υψηλή ανάλυση (HD) είναι ιδιαιτέρως σημαντική για μια βέλτιστη εμπειρία παρακολούθησης. Το αντίστοιχο ποσοστό για υπερ-υψηλή ανάλυση 4K/Ultra High Definition (UHD) είναι 31%.
  • Η μέση βαθμολογία NPS (Net Promoter Score – πόσο πιθανό είναι να προτείνατε μια τηλεοπτική υπηρεσία σε κάποιον φίλο, συγγενή, συνάδελφο) είναι υψηλότερη για over-the-top (OTT) και on-demand υπηρεσίες σε σύγκριση με την  παραδοσιακή κατανάλωση περιεχομένου.

Μπορείτε να διαβάσετε τις εκθέσεις του Consumer Lab στο www.ericsson.com/consumerlab

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή