facebook pixel

Η επιστροφή του aggeliopolis

Μια γνώριμη ιστοσελίδα από τα παλιά "επιστρέφει" και πάλι στην ελληνική αγορά αυτή τη φορά ωριμότερη και πιο κατασταλαγμένη. Πρόκειται για το aggeliopolis.gr που με νέα, πιο σύγχρονη εμφάνιση επιθυμεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού στον τομέα των μικρών αγγελιών.

Η νέα πλατφόρμα προσφέρει μοναδική δυνατότητα σε όσους αναζητούν να ψάξουν νέα αλλά και χρησιμοποιημένα αντικείμενα ή υπηρεσίες στην Ελλάδα. 

Από την άλλη δίνει τη δυνατότητα σε όσους έχουν κάτι να προσφέρουν, να απευθύνουν τις αγγελίες τους σε ένα μεγάλο κοινό. Με το νέο και λειτουργικό σχεδιασμό η πλοήγηση γίνεται ευκολότερη ενώ μέσω της ομάδας διαχείρισης του περιεχομένου επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ασφάλεια.

«Θέλουμε να προσφέρουμε στον άνθρωπο ευκαιρίες βελτίωσης της καθημερινότητάς του. Με αυτό το σκεπτικό προχωρήσαμε σε αυτές τις αλλαγές, στη δημιουργία μίας νέας σελίδας για κινητά και μιας εφαρμογής Android» αναφέρει ο Andrew Hall, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και συνεχίζει, «Ακούσαμε τους χρήστες μας προσεκτικά, κάτι το οποίο μας βοήθησε πάρα πολύ ώστε να καταλάβουμε ακριβώς πως θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας, για να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Τώρα είμαστε βέβαιοι ότι η ιστοσελίδα αντικατοπτρίζει καλύτερα τα σχόλιά τους. Πάντα ψάχνουμε για συνεχείς βελτιώσεις στο site, ώστε να βοηθάμε τους χρήστες να επικοινωνούν πιο εύκολα, για να αγοράζουν και να πουλάνε αντικείμενα ή υπηρεσίες».

Andrew Hall, Διευθύνων Σύμβουλος aggeliopolis.gr
Andrew Hall, Διευθύνων Σύμβουλος aggeliopolis.gr

Στο επίκεντρο της νέας ιστοσελίδας βρίσκονται οι αγγελίες για αντικείμενα της καθημερινότητας όπως μικροέπιπλα, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, προσωπικά αντικείμενα και πολλά πολλά άλλα, που προ κρίσης μας ήταν αδιανόητο να αποχωριστούμε ή να πουλήσουμε σε άλλον. Σίγουρα η κρίση έπαιξε το ρόλο της στην αλλαγή νοοτροπίας καθώς πλέον αντικείμενα που δεν χρειαζόμαστε έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν μια δεύτερη ζωή. 

Χάρης Ανταράκης, Διευθυντής Ανάπτυξης της Schibsted στην Ασία και πρώην Γενικός Διευθυντής aggeliopolis.gr
Χάρης Ανταράκης, Διευθυντής Ανάπτυξης της Schibsted στην Ασία και πρώην Γενικός Διευθυντής aggeliopolis.gr

Πίσω από το aggeliopolis.gr βρίσκεται ο νορβηγικός κολοσσός της Schibsted, ενός από τα μεγαλύτερα media houses στον κόσμο (4η μεγαλύτερο σύμφωνα με την κεφαλαιοποίηση της αγοράς) με έδρα τη Σκανδιναβία και πάνω από 8.000 εργαζόμενους σε 45 χώρες. Αποτελεί δε μια ακόμη επένδυση ξένων κεφαλαίων στην ελληνική αγορά, προσεκτική μεν αλλά υπαρκτή. 

Η επένδυση γίνεται μέσω του κλάδου SCM Ventures της Schibsted. Η SCM Ventures δημιουργήθηκε λόγω της ανάπτυξης και επιτυχίας της ιστοσελίδας online αγγελιών, Blocket.se η οποία δέχεται περίπου 5εκ. επισκέψεις την εβδομάδα (Πληθ. Σουηδίας: 9εκ.).  Το 99% των Σουηδών γνωρίζει την Blocket και σχεδόν 8 στους 10 έχουν κάνει αγορές ή πωλήσεις μέσα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα (2013). Η SCM Ventures είναι το τμήμα που λανσάρει, αγοράζει και πουλάει ιστοσελίδες αγγελιών σε όλο τον κόσμο και έχει  ήδη παρουσία σε 20 χώρες.

Η ομάδα του aggeliopolis κατά τη διάρκεια της παρουσίασης
Η ομάδα του aggeliopolis κατά τη διάρκεια της παρουσίασης

Σε συνομιλίες που είχαμε με στελέχη της εταιρείας μας υπογράμμισαν πως η Ελλάδα αποτελεί πλέον μια ευκαιρία για επένδυση καθώς προβλέπουν ανάπτυξη αλλά και μια πιο ώριμη αγορά. Έτσι το aggeliopolis βρίσκεται ήδη ανανεωμένο στο ελληνικό internet ενώ και η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε συσκευές android.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή