facebook pixel

Σε ποια κοινωνικά δίκτυα στρέφονται έφηβοι και εταιρίες όταν αφήνουν το Facebook;

Τα τελευταία χρόνια οι νέοι χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο το Facebook, στρέφοντας την προσοχή τους σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, ενώ οι τελευταίες αλλαγές απομακρύνουν και τις εταιρίες σε άλλου είδους διαφήμιση.

Ένας από τους κύριους λόγους απομάκρυνσής τους φαίνεται να είναι η υιοθέτηση του Facebook από τους γονείς τους, οι οποίοι θέλουν να παρακολουθούν τα παιδιά τους μέσω του Facebook και μάλιστα τους παροτρύνουν να μην το αφήσουν για κάποιο άλλο Κοινωνικό Δίκτυο.

Οι νέοι έχουν ήδη καταφύγει στα Twitter, Instagram, Snapchat και WhatsApp, μιας και το chat μέσω Facebook μπορεί να γίνει ελεγχόμενο από γονείς.

Επίσης, οι νέοι ήταν αυτοί που έκαναν την αλλαγή από τα MySpace, Hi5 και άλλα κοινωνικά δίκτυα και όπως φαίνεται θα είναι αυτοί που θα κάνουν και την επόμενη αλλαγή.

Μετά τη νέα γενιά χρηστών, δυσαρεστημένοι εμφανίζονται και οι διαχειριστές σελίδων, αφού το Facebook πλέον τους δηλώνει: «Πληρώστε διαφήμιση, διαφορετικά το περιεχόμενο σας θα δουν ελάχιστοι fans».

Αυτό το μήνυμα επιβεβαιώνει μία πρόσφατη έρευνα της Ogilvy, η οποία με τη σειρά της αναφέρει πως η οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων των Facebook σελίδων θα φτάσει σύντομα στο μηδέν.

Η έρευνα επιβεβαιώνει πως η μείωση στην οργανική απήχηση αφορά τις σελίδες όλων των μεγεθών: Μικρές (<100.000 likes), μεσαίες (>100.000 likes και <500.000 likes) και μεγάλες (>500.000 likes).

Συγκεκριμένα, για τις μεγάλες σελίδες η μείωση έφτασε από 4,04% τον Οκτώβριο του 2013, σε 2,11% το Φεβρουάριο του 2014.

Σύμφωνα με τα παραπάνω οι διαφημιστικές έχουν ήδη προσπαθήσει να βρουν εναλλακτικές μορφές διαφήμισης μέσω κοινωνικών δικτύων, με τα Instagram και Pinterest να είναι οι πρώτες επιλογές.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή