facebook pixel

Καλος γνωστης των πτησεων στην περιοχη το προσωπο που ορισε τα νεα δεδομενα στην πορεια

Αποκάλυψη: άλλη πορεία ακολούθησε το Boeing 777

Η συνεχιζόμενη έρευνα των ειδικών έφερε στο προσκήνιο ένα νέο στοιχείο-γρίφο, η λύση του οποίου πιθανόν να κρύβει την απάντηση στο ερώτημα τι συνέβη με την πτήση ΜΗ 370 της Malaysia Airlines, η οποία χάθηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου, με 239 επιβαίνοντες.

Συγκεντρώνοντας και συνδυάζοντας ακόμη περισσότερα στοιχεία από τα ραντάρ διαφορετικών γειτονικών χωρών, ειδικοί ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το αεροσκάφος πήρε καμπύλη πορεία βόρεια της Ινδονησίας πριν στραφεί νότια προς το νότιο Ινδικό Ωκεανό.

Ανώτερος αξιωματούχος της Μαλαισιανής κυβέρνησης αποκάλυψε τα στοιχεία αυτά στο CNN, καταθέτοντας παράλληλα και την βεβαιότητα των αρχών ότι στη φάση εκείνη «οποιοσδήποτε πιλοτάριζε το αεροσκάφος προσπαθούσε να αποφύγει τον εντοπισμό του από ραντάρ».  Η υπόθεση αυτή αναζωπυρώνει για άλλη μια φορά πλήθος σεναρίων με κοινό παρονομαστή την εσκεμμένη αλλαγή πορείας.

Το ερώτημα που μένει αναπάντητο όμως, είναι ο σκοπός για τον οποίο το αεροσκάφος πετούσε στην περιοχή αυτή, αποφεύγοντας το πλήθος των ραντάρ. Εικασίες θεωρούν ότι πιθανόν ο πιλότος του να επιχειρούσε να αποφύγει την κατάρριψη ή τη σύγκρουση του με άλλα αεροσκάφη.

Ειδικοί αναλυτές πτήσεων ανέφεραν στο CNN ότι η νέα διαδρομή, όπως προκύπτει πλέον, περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία που δεν είναι άγνωστα αλλά αντίθετα χρησιμοποιούν οι πιλότοι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γεγονός που δείχνει ότι στο τιμόνι του Boeing 777 βρισκόταν ένας έμπειρος πιλότος.

Ετσι στο τραπέζι των σεναρίων που εξετάζονται, παραμένει η  πιθανότητα το αεροπλάνο να είχε καταληφθεί και στο τιμόνι να βρισκόταν κάποιος έμπειρος πιλότος ενώ ταυτόχρονα δεν έχει πάψει να ερευνάται το ενδεχόμενο το αεροπλάνο να πετούσε στη διαδρομή -  μυστήριο υπό τον έλεγχο του κυβερνήτη ή του συγκυβερνήτη. Και βέβαια δεν έχει αποκλειστεί ως πιθανή και η αιτία της μηχανικής βλάβης που θα μπορούσε να βγάλει το αεροπλάνο από την πορεία του.

Μάχη με το χρόνο για να εντοπιστεί το «μαύρο κουτί»

Στο μεταξύ η διεθνής έρευνα στα βάθη στου Ινδικού Ωκεανού δίνει μάχη με το χρόνο αφού συμπληρώνεται ένας μήνας από την εξαφάνιση του αεροσκάφους, χρόνος οριακής εκπομπής σήματος από το «μαύρο κουτί» λόγω εξάντλησης των μπαταριών του.

Ελπίδα έδωσε ο εντοπισμός ακουστικών σημάτων. Αυστραλιανό πλοίο εντόπισε δύο νέα ηχητικά σήματα τα οποία ενδέχεται να προέρχονται από τα μαύρα κουτιά του Boeing 777, μέσα σε διάστημα δύο ωρών. Ο πτέραρχος εν αποστρατεία Άνγκους Χιούστον, επικεφαλής της αυστραλιανής υπηρεσίας που συντονίζει την έρευνα για τον εντοπισμό της πτήσης MH370, περιέγραψε την εξέλιξη αυτή ως «την πιο πολλά υποσχόμενη μέχρι στιγμής» στην επιχείρηση αναζήτησης του αεροσκάφους. Είχε προηγηθεί εντοπισμός δύο ακουστικών σημάτων και από κινεζικό πλοίο. 

Νωρίτερα ο Αυστραλός πρωθυπουργός Τόνι Άμποτ είχε επισημάνει ότι «πρόκειται για την πιο δύσκολη αναζήτηση στην ανθρώπινη ιστορία. Αναζητούμε ένα αεροπλάνο το οποίο βρίσκεται στον βυθό ενός πολύ βαθιού ωκεανού και η περιοχή αναζήτησης είναι πολύ, πολύ ευρεία» και γι αυτό, σημείωσε ότι «πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όσον αφορά την εξαγωγή συγκεκριμένων και εσπευσμένων συμπερασμάτων πολύ γρήγορα».

Επιπλέον το πρακτορείο Νέα Κίνα μετέδωσε ότι κινεζικό πολεμικό αεροσκάφος εντόπισε έναν αριθμό αντικειμένων να επιπλέουν στην περιοχή όπου διεξάγονται οι έρευνες.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή