facebook pixel

Αποστολη στην Ιταλια

Οδηγούμε το Fiat 500L 1.4 T-Jet

Η Fiat επεκτείνει τη γκάμα του μικρού πολυμορφικού της με ένα βενζινοκινητήρα τούρμπο μικρής χωρητικότητας, τον γνωστό 1.4 T-Jet των 120 ίππων, σε μια έκδοση που ταιριάζει καλύτερα στον ενθουσιώδη οδηγό σε σχέση με τις ντίζελ ή την ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη.

Ταυτόχρονα, για να τονίσει και τον αστικό «lifestyle» χαρακτήρα του μοντέλου, πρόσθεσε στη γκάμα και την έκδοση "Beats Edition", με ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο ηχοσύστημα μεγάλη ισχύος, που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία επαγγελματιών του μουσικού χώρου. Η μέχρι στιγμής πετυχημένη πορεία του 500L στην ευρωπαϊκή αγορά, δίνει σίγουρα κίνητρο για διεύρυνση της γκάμας και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Το 500L 1.4 T-Jet έρχεται άμεσα και στην ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινάει από 17.850 ευρώ χωρίς απόσυρση (17.550 με απόσυρση) και στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, cruise control, ζάντες αλουμινίου, υπολογιστή ταξιδιού και ηχοσύστημα με MP3, οθόνη αφής, Bluetooth και USB.

Οδηγούμε το Fiat 500L 1.4 T-Jet
Η επιτυχία του 500L στην ευρωπαϊκή αγορά, βασισμένη σε μεγάλο βαθμό στο στιλ και στο νεανικό χαρακτήρα του, αποτελεί προφανώς πειρασμό για ακόμα μεγαλύτερη εκμετάλλευση της έλξης που ασκεί σ' ένα νεανικό κοινό. Οι κατευθύνσεις που θα μπορούσε ν' ακολουθήσει η Fiat για να το πετύχει, ήταν προφανείς. Από τη μία η ενίσχυση της lifestyle εικόνας του αυτοκινήτου κι από την άλλη η προσέγγιση του κοινού που ενδιαφέρεται για τα ιταλικά αυτοκίνητα λόγω του «οδηγικού» χαρακτήρα τους, με μία έκδοση που θα προσφέρει μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση από τα ντίζελ και τον βασικό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, χωρίς να ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της «οικονομικής» συσκευασίας με τον περιορισμένο κυβισμό.

Η λύση στην πρώτη περίπτωση ήταν το 500L Beats Edition, που προσφέρει ένα ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας, τονίζοντας τον «παρεΐστικο» χαρακτήρα ενός μοντέλου ούτως ή άλλως πιο νεανικού από το μέσο πολυμορφικό της κατηγορίας. Το σύστημα δημιουργήθηκε με τη συνεργασία του καλλιτέχνη της ραπ και παραγωγού δίσκων Dr. Dre και του προέδρου της Interscope Geffen A&M Records και παραγωγού Jimmy Iovine. Το BeatsAudio system που προέκυψε από αυτήν τη συνεργασία έχει ισχύ 520 W και διαθέτει δύο tweeter 40 W και δύο mid-woofer 80 W στις εμπρός πόρτες, δύο ηχεία full-range 60 W στις πίσω πόρτες κι ένα subwoofer 80+80 στο χώρο αποσκευών, τοποθετημένο στη θέση της ρεζέρβας. Η συγκεκριμένη έκδοση του 500L ξεχωρίζει εξωτερικά με μία διχρωμία και είναι βασισμένη στην έκδοση Trekking, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Traction+ και τα εκτός δρόμου λάστιχα, για να τονίζει ακόμα περισσότερο το νεανικό και «περιπετειώδη» χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στην ελληνική αγορά, θα διατίθεται με τον κινητήρα ντίζελ 1.6 των 105 ίππων σε μια έκδοση με καλό εξοπλισμό και τιμή που ξεκινάει από 23.650 χωρίς απόσυρση (22.220 με απόσυρση).

Οδηγούμε το Fiat 500L 1.4 T-Jet
Η δεύτερη διεύρυνση του κοινού στο οποίο απευθύνεται το 500L επιχειρείται με μια έκδοση που κινείται με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 T-Jet των 120 ίππων. Με δεδομένο ότι ένας βενζινοκινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση από ένα ντίζελ, ακόμα και ίδιας ισχύος, λόγω της καλύτερης ευστροφίας του, της πιο άμεσης απόκρισης και μιας μεγαλύτερης «ωφέλιμης» περιοχής στροφών, αυτή η έκδοση με τον βενζινοκινητήρα τούρμπο προφανώς είναι πιο ελκυστική για ένα νεανικό κοινό που θεωρεί τα ντίζελ αυτοκίνητα πιο «οικογενειακά», ίσως και πιο «γεροντίστικα». Σύμφωνα με τα νούμερα που ανακοινώνει η Fiat, το 500L 1.4 T-Jet επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 10,2'' κι έχει μέγιστη ταχύτητα 189 χλμ./ώρα. Επίσης ο κινητήρας καλύπτει ήδη τις νέες προδιαγραφές Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων, οπότε είναι μακροπρόθεσμη και όχι περιστασιακή λύση για το 500L, ενώ συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο, που διευκολύνει τη συγκράτηση της κατανάλωσης σε λογικά επίπεδα.

Κατά την παρουσίαση των νέων μοντέλων στην Ιταλία, στην περιοχή του Μπαλόκο όπου βρίσκεται το κέντρο δοκιμών της Fiat, οδηγήσαμε το 1.4 T-Jet σε μία αρκετά πλήρη διαδρομή, που περιλάμβανε αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό δρόμο και μια μικρή ορεινή διαδρομή, δίνοντάς μας την ευκαιρία για μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση των δυνατοτήτων του κινητήρα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Στον αυτοκινητόδρομο φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα, η ισχύς και η ροπή είναι παραπάνω από αρκετές για ένα άνετο ταξίδι με υψηλές μέσες ταχύτητες, παρακολουθώντας χωρίς πρόβλημα τη ροή της κυκλοφορίας. Εκεί που ο κινητήρας έδειξε όμως ότι το αυτοκίνητο χρειαζόταν μια τέτοια λύση, ήταν στην ορεινή διαδρομή, όπου δεν δυσκολεύτηκε σε καμία περίπτωση να ακολουθεί τη διαδρομή με τις συνεχείς στροφές, χωρίς να απαιτεί συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων και χωρίς να χρειάζεται να πιέζεται, κάτι που θα αύξανε αρκετά την κατανάλωση. Η ευστροφία του επίσης είναι καλή και εύκολα επιταχύνει για να προσπεράσει ένα μεγάλο όχημα που αργοπορεί στην ανηφόρα μπροστά του. Πρόκειται, λοιπόν, για μία ενδιαφέρουσα προσθήκη στη γκάμα, από την οποία έλειπε μια βενζινοκίνητη έκδοση με τόσο ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας και επιδόσεων.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή