facebook pixel

Το κοινωνικό πρόσωπο των εταιρειών στην Κεφαλονιά

Ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένες από τα πρόσφατα γεγονότα που διαδραματίζονται στην Κεφαλονιά, πολλές εταιρείες βρίσκονται στο πλευρό των πληγέντων από τους ισχυρούς σεισμούς, παρέχοντας σημαντική βοήθεια, μέσω της αποστολής προϊόντων τους.

Με βασικό στόχο την υποστήριξη των συνανθρώπων μας και την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, οι εταιρείες Vodafone, Cosmote, Nestle Ελλάς, καθώς και τα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος στέλνουν καθημερινά βοήθεια στο νησί, παρέχοντας βασικές υπηρεσίες.

Cosmote/ OTE

Η Cosmote και ο Όμιλος ΟΤΕ, αναγνωρίζοντας την σοβαρότητα της κατάστασης από τις πρώτες ημέρες του σεισμού, αποφάσισαν να παρατείνουν την υποστήριξη τους προς την τοπική κοινωνία και τους πελάτες τους, μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου. Η προσφορά περικλείει δωρεάν όλες τις κλήσεις ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής, προσφέροντας καθημερινά 1500 λεπτά επιπλέον του προγράμματος, σε όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου, καρτοκινητής, ενώ οι διαδικασίες φραγής θα σταματήσουν στο τέλος Φεβρουαρίου.

Στο ίδιο πλαίσιο, ο ΟΤΕ παρέχει δωρεάν τα πάγια τέλη σύνδεσης σταθερής τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης ΟΤΕ TV μέχρι 28/2/2014, για όλους τους Οικιακούς και Εταιρικούς πελάτες στο Νομό Κεφαλονιά. Μάλιστα, σε όσους πελάτες αιτηθούν προσωρινή διακοπή της τηλεφωνικής τους σύνδεσης μέχρι 31/3/2014 δεν θα χρεώσει τα πάγια τέλη για όλο το διάστημα που η σύνδεσή τους θα βρίσκεται σε προσωρινή διακοπή (έως 6 μήνες), και δεν θα χρεώσει το τέλος για την αποκατάσταση διακοπής της σύνδεσης μέχρι 30/09/2014. Τέλος, δεν θα χρεώσει τα τέλη μεταφοράς γραμμής από τα ακατάλληλα για χρήση κτίσματα σε χώρους προσωρινής διαμονής, καθώς και στη συνέχεια από την προσωρινή στη μόνιμη διαμονή έως το τέλος του 2014.


Vodafone

Ενδεικτικά, η Vodafone παρατείνει το διάστημα δωρεάν επικοινωνίας για τους συνδρομητές καρτοκινητής που ζουν στις περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, έως το τέλος Φεβρουαρίου. Ειδικότερα, όλοι οι συνδρομητές καρτοκινητής και συμβολαίου θα έχουν εκ νέου δωρεάν 1500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, 1500 γραπτά μηνύματα προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και 1500ΜΒ Μobile Ιnternet με ισχύ από 8/2/2014 έως και τις 28/2/2014 επιπλέον, οποιουδήποτε πακέτου ή bonus έχουν πιθανά ενεργοποιημένο. Παράλληλα, συνεχίζει να ισχύει η διακοπή της διαδικασίας φραγής εξερχόμενων ή εισερχόμενων κλήσεων για τους συνδρομητές συμβολαίου μέχρι το τέλος του μήνα.


Nestle

Σημαντική βοήθεια προσφέρεται και από την Nestle Ελλάς για όσο χρονικό διάστημα υπάρχει ανάγκη. Σε συνεργασία με τοπικούς διανομείς, έχει ήδη προβεί στην αποστολή 50.000 φιαλών Κορπή 1, 5 και 0, 5 λίτρου. Παράλληλα, η εταιρεία πραγματοποίησε αποστολή 600 τεμαχίων Nescafe 200 γραμμαρίων, 128 κιβωτίων με περισσότερες από 1.600 συσκευασίες δημητριακών – Cheerios, Cookie Crisp, Golden Grahams και Fitness, αλλά και 26 συνολικά κιβωτίων βρεφικού γάλακτος - Nestlé NAN 3, Nestlé Neslac & Nestlé Junior, προκειμένου να καλύψει τις διατροφικές ανάγκες παιδιών και ενηλίκων.

Το κοινωνικό πρόσωπο των εταιρειών στην Κεφαλονιά

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Η παροχή τροφίμων στους πληγέντες από τους σεισμούς είναι ένα ακόμη, βασικό μέλημα των φορέων που αποφάσισαν να βοηθήσουν το νησί. Η ΑΒ Βασιλόπουλος σε μία προσπάθεια να στηρίξει έμπρακτα τους σεισμοπαθείς του Ληξουρίου, έχει ήδη, στείλει 9 νταλίκες με εμφιαλωμένο νερό και τρόφιμα, προκειμένου να διατεθούν στους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Μία ακόμη αξιέπαινη κίνηση σημειώθηκε από τα “Super Market Σκλαβενίτης”, τα οποία έστειλαν δέκα φορτηγά με βοήθεια, που περιλαμβάνει τρόφιμα και νερά για τους πληγέντες από το σεισμό στο Ληξούρι. Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη ελληνική εταιρεία, όπως υπογραμμίστηκε, δεν έχει κανένα συμφέρον στην Κεφαλονιά, καθώς δεν δραστηριοποιείται εκτός Αττικής.

Οι μεμονωμένες ή και συλλογικές πρωτοβουλίες είναι άξιες επισήμανσης, καθώς βασικός στόχος μέσα από την παροχή βοήθειας, τίθεται η κάλυψη των βασικών αναγκών των κατοίκων και η υποστήριξη τους σε μία στιγμή, που κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολη εάν δεν υπάρχει η κατάλληλη βοήθεια.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή