facebook pixel

Πώς να περιορίσετε τις νυχτερινές λιγούρες

Μήπως κάθε βράδυ σηκώνεστε τακτικά από το κρεβάτι σας για να φάτε κάποιο σνακ; Υπάρχουν 7 άμεσες λύσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες.

Μειώστε το λευκό αλεύρι και την επεξεργασμένη ζάχαρη. Άλλωστε δεν προσφέρουν κάτι στην υγεία σας, ενώ αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης, η απότομη αύξηση της οποίας θα σας κάνει να νιώσετε και πάλι πεινασμένοι αμέσως μετά το τελευταίο γεύμα της ημέρας σας. Αν, για παράδειγμα, καταναλώσετε κάποια τέτοια τροφή στο δείπνο, θα νιώσετε σαν να μην έχετε φάει καθόλου περίπου 30 λεπτά αργότερα. Το αποτέλεσμα θα είναι να σηκώνεστε το βράδυ για να πάτε στο ψυγείο.

Φάτε ένα μικρό κομμάτι από την τροφή που λαχταράτε: Αν θέλετε πραγματικά ένα κομμάτι σοκολάτας μετά το δείπνο, τότε αγοράστε την καλύτερη και απολαύστε ένα μικρό κομμάτι. Μερικές φορές αυτό είναι το μόνο που χρειάζεται ο οργανισμός σας για να ικανοποιηθείτε και μπορεί να «φορτωθείτε» άλλες κενές θερμίδες στην περίπτωση που δεν ικανοποιήσετε αυτήν την ανάγκη σας.

Αν σας αρέσει να τρώτε επιδόρπιο, κρατήστε το μέτρο. Τρώγοντας ένα ολόκληρο μπολ παγωτό μπορεί να ικανοποιηθείτε περιστασιακά, αλλά η υψηλή περιεκτικότητα του σε ζάχαρη μπορεί να σας κάνει να νιώσετε ακόμα πιο πεινασμένοι αρκετές ώρες μετά από την κατανάλωση του.

Βουρτσίστε τα δόντια σας. Αυτή είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος που μπορεί να σας εμποδίσει να τρώτε αργά το βράδυ για δύο λόγους:  Τα  τρόφιμα δεν έχουν τόσο καλή γεύση μετά το βούρτσισμα των δοντιών σας, και έπειτα ποιος θέλει να κάνει ξανά οδοντικό νήμα και να βουρτσίζει ξανά τα δόντια του, όταν έχει ήδη πέσει στο κρεβάτι του;

Φάτε ένα υγιεινό, και ισορροπημένο δείπνο περίπου γύρω στις 6 με 7 το απόγευμα και όχι αργότερα, αν είναι δυνατόν. Συμπεριλάβετε άπαχες πρωτεΐνες, λαχανικά, και λίγους υδατάνθρακες στο δείπνο σας. Η πρωτεΐνη σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο διάστημα.

Αποσπάστε την προσοχή σας: Αν κοντεύουν μεσάνυχτα και η εικόνα ενός λαχταριστού κέικ σοκολάτας κυριαρχεί στο μυαλό σας, εστιάστε το ενδιαφέρον σας σε κάποια άλλη δραστηριότητα π.χ. δείτε μια ταινία, κάντε ένα μπάνιο να χαλαρώσετε, ή διαβάστε ένα καλό βιβλίο.

Πιείτε μια κούπα ζεστό τσάι, κατά προτίμηση πράσινο. Μην προσθέτετε ζάχαρη ή κρέμα. Όχι μόνο θα σας ηρεμήσει, αλλά πίνοντας κάτι άλλο εκτός από νερό, μπορεί να γεμίσετε το στομάχι σας και έτσι να περιοριστεί κάπως η επιθυμία σας για κάτι άλλο.

Στο Pathfinder.gr χρησιμοποιούμε Cookies σε μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο site μας. Μάθε περισσότερα

Αποδοχή